Sunday, 20 April 2014

Honey



Chciałbym z góry przeprosić, że nie dodałem posta wczoraj, ale mam spore problemy z kartą sieciową w moim laptopie, przez co mam ograniczony odstęp do internetu. Na szczęście mam teraz możliwości by coś udostępnić. Pogada niestety jest wciąż nadal bardzo zmienna, na szczęście w tym tygodniu udało mi się załapać na całkiem ładną. Niestety mam na zdjęciach opatrunek na palcu, ponieważ skaleczyłem się kapslem z Tymbarka do kości i mam założone teraz 3 szwy. Przez to miałem bardzo dużo czasu, ze względu na to, że nie chodziłem do szkoły w tym tygodniu, postanowiłem założyć kanał na Youtube! Mam nadzieje, że znajdziecie chwilę czasu na obejrzenie mojego pierwszego vloga i ewentualnie jeśli wam się spodoba, zasubskrybowanie mnie na tym serwisie.

Na koniec chciałem życzyć, wszystkim Wesołych Świąt! :)




 


 




 










Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

 TUMBLR / INSTAGRAM / ASK

PHOTOS by Martoszka

t-shirt - Dirty Velvet
trousers - River Island
shoes - Nike



15 comments:

  1. fajna koszula

    zapraszam od mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjecia i stylizacja, bardzo mi sie podobają. :))

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. świetnie wyglądasz:) fajne buty!

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajne zestawienie ;)
    Wesolych swiat :)

    ReplyDelete
  5. Super wyglądasz!
    Podoba mi się ten styl!

    ReplyDelete
  6. urocza koszulka i urzekająca sesja, podoba mi się ^^

    ReplyDelete
  7. Świetna sesja, bardzo mi sie podoba. :)

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Zastanawiam się czemu w każdej stylizacji masz te same spodnie. Moim zdaniem powinieneś wynająć modela na którym będą przedstawiane ubrania ;)

    ReplyDelete
  9. Fajne zdjęcia ; )
    Zapraszam również do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. fajne zdjęcia
    zapraszam do mnie jestem początkujący .http://marceloo-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Nie denerwuj się tak, widać to na zdjęciach :)
    Wyluzuj i sb stój albo idź z fotografem na miasto i niech robi Ci przypadkowe zdjęcia, np kiedy za coś płacisz w sklepie albo sprawdzasz rozkład jazdy, bd wyglądało to o wiele naturalniej niż tutaj, jesteś sztywny :)

    ReplyDelete
  12. Pozujesz lepiej niż ja :D Muszę to opanować..

    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy miły komentarz :)
Jeśli się podoba, możesz zaobserwować! ;)

AddThis

Google+ Followers